26-01-2021

Lunch : tosti’s

 


Toen ik begon met mijn levensstijl met weinig koolhydraten was de tosti’s iets wat ik heel erg miste. 

Gelukkig zijn er mogelijkheden om toch heerlijke tosti’s te maken en van genieten. 



Ik heb de “Adams brot” gebruikt, ik vind het wel echt wennen om dit als brood te eten, maar als tosti’s vind ik het echt lekker.




Als je het brood maakt is fijn en makkelijk om wat sneetjes in je diepvries te bewaren, en dan te gebruiken wanneer je echt een tosti wilt eten of iets anders met brood. Helaas moet je de “Adams brot” online bestellen en ook zelf maken, al is het echt super makkelijk. 

Een tosti met de “Adam brot” : (kaas salami tosti) bevat 0,6 gr aan koolhydraten, echt heel weinig! 



Een andere mogelijkheid is een tosti maken met een tortilla, en geloof me dit is ook echt heel lekker. 




Je kunt het in een tosti apparaat doen of in een pan. Het is niet zo krokant als brood maar de smaak is erg lekker. Je kunt de tortilla’s gebruiken van “mama lupe’s “ of de tortilla van Atkins (die zijn in de supermarkt te koop). 

Een tosti met mama lupe’s tortilla’s (kaas salami tosti) bevat 3 koolhydraten. 

En een tosti met Atkins tortilla’s (kaas salami tosti) bevat 4,4 koolhydraten. 




Je hebt ook de koolhydraatarm brood van Atkins ( ook te koop bij de supermarkt) maar dat is 10 koolhydraten voor een tosti. 



Welke brood gebruiken jullie? En wat is jullie ervaring er mee? 

Geen opmerkingen: