10-01-2021

Tussendoor snacks tips bijna geen koolhydraten!




Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb vaak lekkere trek tussendoor, maar wat eet je als je weinig koolhydraten binnen wilt krijgen? 

Je kunt natuurlijk gekookte eieren eten, of  kaas crackers  maken, of wat nootjes eten, maar ik wilde meer keus ðŸ˜ƒ. Dus ben ik gaan zoeken naar lekkere snacks die niet boven de 1 koolhydraten (carb) per 100 gr bevatten. 

Zo kwam ik op deze lijst, gewoon eten die te koop is bij de supermarkt, en die je mee kunt nemen als je boodschappen aan het doen bent. Het zijn maar wat voorbeelden van een paar snacks die je zou kunnen kopen. Ik vind z’n lijst handig en ook lekker.






Hier onder mijn lijst met weinig koolhydraten ( carb ):

  • Abraham Schwarzwalder

 Schinken 1 gr carb x 100 gr 

  • AH smokey bbq hotdog 0,7 gr carb x 100 gr 
  • roerbak garnalen naturel 0 gr carb x 100 gr 
  • AH knakworst 0,5 gr carb x 100 gr 
  • serrano ham Spaans 0,1 gr carb x 100 gr 
  • AH antipasto Italia 0,5 gr carb x 100 gr 
  • salame Milano 0,5 gr carb x 100 gr
  • Galbani mini mozzarella 1 gr carb x 100 gr
  • Babybel mini 0,1 gr carb x 100 gr
  • Cheesepop Gouda 0 gr carb x 100 gr
  • mortadella di Bologna 1 gr carb x 100 gr
  • Cheesepop Cheddar 0 gr carb x 100 gr


Geen opmerkingen: