23-08-2011

Arredamento Bianco.******* Witte Inrichting.



IT.
Carissime amiche eccomi finalmente di nuovo sul blog, spero che voi state bene! Sono stata poco presente anche perché mi mancava l'ispirazione e la creativitá per poter scrivere qualcosa sull'arredamento.
Cosí sono andata su google in cerca di belle foto, naturalmente lo Shabby Chic é per me il numero uno, ma tutto in bianco mi piace sempre di piú. Ma come fare per non renderlo freddo?

NL
Hallo allemaal, ik hoop dat het goed met jullie gaat. Ik ben een hele tijd niet meer op de blog geweest,  eigenlijk had ik gebrek aan inspiratie en creativiteit. Daarom ben ik op zoek gegaan op het internet. Daar heb ik via google verschillende mooie foto's gevonden.  Mijn voorkeur ( behalve de Shabby Chic) gaat steeds meer uit naar wit waar ik rust in vind.
Witter dan Wit, maar mooi, chic en gezellig, hoe doe je dat?


IT
Un ottima combinazione con il bianco sono i colori naturali della sabbia, dei sassi, delle conchiglie, colore del lino grezzo e naturale ed il legno grezzo.

NL
Zand, camel,  kiezel kleuren, warm natuurlijk hout, grove natuurlijk linnen en spierwit dat is een geweldig mooie combinatie.





















 IT
Un abbraccio caloroso a tutte e la prossima puntata sará bianco con i colori grigio e con il nero.

NL
Lieve groetjes aan iedereen, de volgende keer ga ik vertellen over wit met de tinten grijs en met zwart.

11 opmerkingen:

All Seasons zei

Ook ik ben lange tijd niet aan het bloggen geweest. Ik heb gisteren mijn blog weer opgestart met mooie foto's van onze vakantie in La France.
Hier is het ook weer genieten van jouw foto's, erg mooi.
Dank je
Liefs,
Patricia

Passione Helena zei

Fijn om eens weer wat van je te zien Barbera.
Ik pak de draad ook nog maar net weer op. Ik had even een pauze ingelast..even tijd voor andere zaken.
Ik vind het heerlijk om even op je blog rond te neuzen. Mooie beelden heb je gevonden, gelukkig heeft het je genoeg geïnspireerd, want de volgende keer kom ik terug. Wit, grijs, zwart en camel, zijn mijn tinten...zelfs van onze kat hihi

Fijne dag,
Lieve groet, Helena

Francy (So Beautiful Things) zei

BENTORNATA!!!!!!!!!
Tutto bene? Abbiamo sentito la tua mancanza sai?
Sono felice di poter leggere di nuovo i tuoi bei post!
Bye Bye by Francy

incasadisilvia zei

Sono felice di ritrovarti, mi sei mancata!
La vacanza e' andata bene? Ti sei ricaricata?
Un abbraccio affettuoso...
Silvia

Rozmeen zei

Mooie fotos en wit geeft mij ook rust..ik herken het zo.. Ik heb genoten van je fotos.

Liefs,
Rozmeen

het tuinengeltje zei

Hoihoi,

blij dat weer aan bloggen bent. Leuk.....! Ik zit ook een beetje in een dip dus ik heb ook een witte post geplaatst vandaag.
Kijken maar....! Misschien krijg je daar inspiratie door, hahahaha!

Liefs, Sylvia

Unknown zei

Bentornata Barbara
anche io adoro il bianco...e i colori naturali...
grazie per le belle immagini molto ispirevoli
Bacio
Mari

http://rozenvanpapier.blogspot.com zei

Dat ziet er mooi uit Barbara, vooral die verweerde luiken vind ik zo mooi!
Bedankt voor je berichtje op mijn blog.

Groetjes Janny

Gilda - Sweet Sweet Home zei

Bentornataaaaa !!!!! Anche io ho scoperto da poco la passione per il bianco e come te lo preferisco mescolato con colori naturali.Grazie per le bellissime immagini.baciotti

Stef@ zei

Bentornata!!! Ci voleva proprio il tuo tocco shabby..mancava anche a me! Adoro questa combinazione di colori, credo non potrà stan armi mai!e' avvolgente x i miei sensi! Un abbraccio grande! Alla prossima
Stefy

Marina Spada zei

Bentornata!
Nonostante il periodo in cui non ti sentivi ispirata, vedo che ora sei tornata a deliziarci con delle bellissime foto.
Sono d'accordo con te, il bianco da solo da sensazione di freddo, ma con i toni del beige è davvero molto piacevole.
Baci,
Marina